Často kladené otázky

Často kladené otázky

 

MUSÍM SA ZAREGISTROVAŤ, ABY SOM MOHOL ZADAŤ OBJEDNÁVKU?

  • Nie, registrácia nie je povinná.
  • V našom eshope doporučujeme registráciu obchodných partnerov (obchodná spoločnosť, SZČO) ale aj fyzických osôb.
  • Po registrácii bude váš nákupný zážitok jednoduchší a prístupnejší. Môžete jednoducho sledovať svoje existujúce objednávky.

 

AKO NAKUPOVAŤ NA VAŠEJ WEBSTRÁNKE?

  • Vyberte si navigácii "Produkty" kategóriu a tovar, ktorý si chcete kúpiť, zvoľte počet kusov a "Vložte do košíka".
  • Po vložení prejdite do nákupného košíka v ktorom môžete skontrolovať objednávku a prípadne ju upraviť. V prípade, že chcete pokračovať v nakupovaní prejdite na "Pokračovať v nákupe".
  • Ak ste sa rozhodli vybraný tovar zakúpiť prejdite na "Výber platby a dopravy"
  • Zvoľte si požadovanú dopravu a platbu a prejdite na "Vaše údaje".
  • Vyberte si či chcete nakupovať ako súkromná osoba alebo firma a vyplňte požadované údaje.
  • Prejdite na "Súhrn objednávky" a skontrolujte si objednávku. Pre potvrdenie objednávky prejdite na "Potvrdenie objednávky s povinnosťou platby"
  • V prípade, ak sa objednávka neodošle, je pravdepodobné, že niektorý z údajov nie je vyplnený, alebo je vyplnený nesprávne. Nad fakturačnými údajmi Vám v šedom rámčeku vypíše, čo je príčinou.

 

MÔŽEM ZMENIŤ ZADANÚ OBJEDNÁVKU?

  • Ak bol ako spôsob platby zvolený na dobierku alebo bankový prevod a objednávka ešte nebola zabalená, zmena je možná. Požiadavku je potrebné zadať e-mailom na info@horeca-sk.sk
  • Ak bol ako spôsob platby zvolený kartou online, zmena je možná len bez zmeny ceny.

 

AKO ZISTÍM, ČI JE MOJA OBJEDNÁVKA SPRACOVANÁ?

  • Po vytvorení objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky.
  • Potvrdzujúci e-mail sa v e-mailovej schránke môže zaradiť do zložiek reklamy, spam alebo kôš, preto odporúčame skontrolovať aj tieto priečinky.

 

AKO DLHO TRVÁ EXPEDÍCIA TOVARU? AKO ZISTÍM ČI JE TOVAR NA SKLADE?

  • Pokiaľ je tovar na sklade a Vaša objednávka sa v systéme objaví do 12:00, expedujeme ešte v ten deň.
  • Pri každej položke je uvedená informácia o jej dostupnosti (napr. "na sklade", "vypredané", „do 7-10 dní“, „už čoskoro“).

 

MOJA ZÁSIELKA JE V STAVE ODOSLANÁ A EŠTE STÁLE NEDORAZILA. ČO MÁM ROBIŤ?

  • Pokiaľ je Vaša objednávka expedovaná viac ako 2 pracovné dni, najpravdepodobnejší variant je, že prepravca Vás nezastihol na adrese doručenia a nepodarilo sa mu s Vami skontaktovať.
  • V e-maile vám zasielame sledovacie kódy na zistenie stavu zásielky. Pokiaľ máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás na info@horeca-sk.sk

KEDY DOSTANEM SVOJU OBJEDNÁVKU?

  • V prípade ak tovar je na sklade Vašu objednávku doručíme do 1-3 pracovných dní v závislosti od zvoleného druhu dopravy.
  • V prípade ak tovar nie je skladom, objednávka sa bude expedovať po naskladnení chýbajúceho tovaru.
  • O predpokladanom termíne dodania objednávky vás budeme informovať v najkratšom možnom čase v potvrdení Vašej objednávky.

 

AKO ZÍSKAM CENOVÚ PONUKU PRI VAČŠOM ODBERE ?

 

  • Zašlite nám e-mailom na zákaznícku podporu svoj dopyt (info@horeca-sk.sk) a my Vám do 24-48 hodím pripravíme individuálnu ponuku.

 

KOĽKO STOJÍ DOPRAVA?

  • V závislosti od zvoleného spôsobu dopravy sa platí od 2,30 €
  • Viacej informácií získate na stránke Spôsoby a ceny dopravy

 

AKÉ SPÔSOBY PLATBY SI MÔŽEM VYBRAŤ?

  • Online platba kreditnou kartou – zadarmo
  • Priamy bankový prevod – zadarmo
  • Dobierka - v tomto prípade musíte zaplatiť kuriérovi za objednávku, ktorá je spoplatnená manipulačným poplatkom 1,20 €
  • Viacej informácií získate na stránke Spôsoby a ceny dopravy