Často kladené otázky
Často kladené otázky
MUSÍM SA ZAREGISTROVAŤ, ABY SOM MOHOL ZADAŤ OBJEDNÁVKU?
- Nie, registrácia nie je povinná.
- V našom eshope doporučujeme registráciu obchodných partnerov (obchodná spoločnosť, SZČO) ale aj fyzických osôb.
- Po registrácii bude váš nákupný zážitok jednoduchší a prístupnejší. Môžete jednoducho sledovať svoje existujúce objednávky.
AKO NAKUPOVAŤ NA VAŠEJ WEBSTRÁNKE?
- Vyberte si navigácii "Produkty" kategóriu a tovar, ktorý si chcete kúpiť, zvoľte počet kusov a "Vložte do košíka".
- Po vložení prejdite do nákupného košíka v ktorom môžete skontrolovať objednávku a prípadne ju upraviť. V prípade, že chcete pokračovať v nakupovaní prejdite na "Pokračovať v nákupe".
- Ak ste sa rozhodli vybraný tovar zakúpiť prejdite na "Výber platby a dopravy"
- Zvoľte si požadovanú dopravu a platbu a prejdite na "Vaše údaje".
- Vyberte si či chcete nakupovať ako súkromná osoba alebo firma a vyplňte požadované údaje.
- Prejdite na "Súhrn objednávky" a skontrolujte si objednávku. Pre potvrdenie objednávky prejdite na "Potvrdenie objednávky s povinnosťou platby"
- V prípade, ak sa objednávka neodošle, je pravdepodobné, že niektorý z údajov nie je vyplnený, alebo je vyplnený nesprávne. Nad fakturačnými údajmi Vám v šedom rámčeku vypíše, čo je príčinou.
MÔŽEM ZMENIŤ ZADANÚ OBJEDNÁVKU?
- Ak bol ako spôsob platby zvolený na dobierku alebo bankový prevod a objednávka ešte nebola zabalená, zmena je možná. Požiadavku je potrebné zadať e-mailom na info@horeca-sk.sk
- Ak bol ako spôsob platby zvolený kartou online, zmena je možná len bez zmeny ceny.
AKO ZISTÍM, ČI JE MOJA OBJEDNÁVKA SPRACOVANÁ?
- Po vytvorení objednávky Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky.
- Potvrdzujúci e-mail sa v e-mailovej schránke môže zaradiť do zložiek reklamy, spam alebo kôš, preto odporúčame skontrolovať aj tieto priečinky.
AKO DLHO TRVÁ EXPEDÍCIA TOVARU? AKO ZISTÍM ČI JE TOVAR NA SKLADE?
- Pokiaľ je tovar na sklade a Vaša objednávka sa v systéme objaví do 12:00, expedujeme ešte v ten deň.
- Pri každej položke je uvedená informácia o jej dostupnosti (napr. "na sklade", "vypredané", „do 7-10 dní“, „už čoskoro“).
MOJA ZÁSIELKA JE V STAVE ODOSLANÁ A EŠTE STÁLE NEDORAZILA. ČO MÁM ROBIŤ?
- Pokiaľ je Vaša objednávka expedovaná viac ako 2 pracovné dni, najpravdepodobnejší variant je, že prepravca Vás nezastihol na adrese doručenia a nepodarilo sa mu s Vami skontaktovať.
- V e-maile vám zasielame sledovacie kódy na zistenie stavu zásielky. Pokiaľ máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás na info@horeca-sk.sk
KEDY DOSTANEM SVOJU OBJEDNÁVKU?
- V prípade ak tovar je na sklade Vašu objednávku doručíme do 1-3 pracovných dní v závislosti od zvoleného druhu dopravy.
- V prípade ak tovar nie je skladom, objednávka sa bude expedovať po naskladnení chýbajúceho tovaru.
- O predpokladanom termíne dodania objednávky vás budeme informovať v najkratšom možnom čase v potvrdení Vašej objednávky.
AKO ZÍSKAM CENOVÚ PONUKU PRI VAČŠOM ODBERE ?
- Zašlite nám e-mailom na zákaznícku podporu svoj dopyt (info@horeca-sk.sk) a my Vám do 24-48 hodím pripravíme individuálnu ponuku.
KOĽKO STOJÍ DOPRAVA?
- V závislosti od zvoleného spôsobu dopravy sa platí od 2,30 €
- Viacej informácií získate na stránke Spôsoby a ceny dopravy
AKÉ SPÔSOBY PLATBY SI MÔŽEM VYBRAŤ?
- Online platba kreditnou kartou – zadarmo
- Priamy bankový prevod – zadarmo
- Dobierka - v tomto prípade musíte zaplatiť kuriérovi za objednávku, ktorá je spoplatnená manipulačným poplatkom 1,20 €
- Viacej informácií získate na stránke Spôsoby a ceny dopravy